گل آرای مامان و باباگل آرای مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نی نی جونِ من

25 اسفند 94

1394/12/25 11:18
نویسنده : مامانِ گل آرا
456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جون

 

خوبی عسل مسلم؟ نفسم؟ بند دلم؟

 

ان شالله 8 روز دیگه روی ماهتو میبینم. ماه روی من.

 

دیروز خانوم دکتر مهربونمون وعده ی دیدارمونو 95/01/03 تعیین کرد. بخاطر بریچ بودنت مجبور به سزارین میشمغمگین هرچند مهم اومدن و خوب بودن توئه. ولی خب...  3 شنبه هفته ی دیگه ان شالله.  البته من دوست داشتم 5 فروردین بیایی که ایشون به دلیل مسافرت سوم رو انتخاب کردن. منم خوشحالم که دو روز زودتر میبینمت. مامانم. 

 

خب دیگه تو بهترین عیدیه امسال و هرسال مایی.

 

البته فشار مامان یکم بالاست که اگه نتونم کنترلش کنم امکان داره تو رو زودتر بدنیا بیارن. ولی قول می دم کنترل بشه.

 

نی نیه ما؛

 

 من و بابا و همه عاشقتیم. تو گل مایی. گل زندگیه ما. تو گل آرایی. گل آرای ما.

 

اسمتو

 

 

گل آرا

 

 

 

گذاشتیم.

دوستت دارم. جانِ دلِ 38 هفته ای.

پسندها (3)

نظرات (0)