گل آرای مامان و باباگل آرای مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 7 روز سن داره

نی نی جونِ من

16 اسفند 94

1394/12/16 15:33
نویسنده : مامانِ گل آرا
581 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جون

 

خوبی جگر گوشه؟ میوه ی دلم؟ آرامش قلبم؟

خوش میگذره توو دل مامان؟

 

نی نی دیگه روزای آخرو میگذرونیم. کم کم به لحظه ی دیدار نزدیک میشیم وجودم.

 

هفته ی پیش که رفتم سونوگرافی خدا رو شکر حالت خوب بود. کلی بزرگ شده بودی بند دلم. ولی باز هم نتونستم کل صورت قشنگتو ببینم. آخه نیم رخ بودی و حسابی توو دلم لم داده بودی.

 

دست و پای کوچولو و چشمای بسته ی قشنگ و خلاصه همه جاتو حسابی دیدم. ووووی... آخه تو چرا اینقدر عشقی؟

 

جون دلم! هنوز نچرخیدی و حالت بریچ داری. البته خانوم دکتر مهربون گفت اشکالی نداره و اگه نچرخی مامان سزارین اجباری می شه. خدا کنه تو سالم باشی و راحت بدنیا بیایی. روش اومدنت خیلی فرقی نمی کنه. هرچند خودم طبیعی رو بیشتر دوست داشتم. اما مهم اومدن توئه. سالم اومدن تو.

 

جوجه ی من!

یکم وزنت پایینه. البته خانوم دکتر گفت اشکالی نداره. تو توو هفته ی 35 دو کیلو و سیصد گرم بودی که باید 2.800 باشی. ولی دکتر می گه وزنت خوبه. و مهم اینه که تو سالم و خوبی.

 

مامانم!

این دفعه که برم پیشش تاریخ اومدنِ تو رو بهم می گه. خدا کنه زودتر از اونی که باید بدنیا نیایی. هرچند از وقتی خدا عمرتو بنویسه میای و من شاکرم.

 

نی نی جون!

این روزا حسابی تووی دلم وول میخوری . یه جا خودتو سفت نگه می داری و یه ور دل من قلمبه می زنه بیرون.

حسابی هم سکسکه میکنی که خدا رو شکر نشونه ی سلامت شش و ریه هاته.

 

دلبرکم!

خدا رو شکر که خوبی. دختر خوشگل و ناز و دوست داشتنیه ما.

 

دوستت دارم

هندونه ی شیرینه 36 هفته ایه ما

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان بهی
16 اسفند 94 16:26
سلام عزیزم اگه دختر گلت تو دلت خیلی تکون میخوره احتمالا بدنیا هم که بیاد شیطونه باران تو شکمم هم خیلی اروم بود مثل الانش ان شاله صحیح و سالم بدنیا بیاد و خونتون را پر از شادی بکنهذواسه وزن بچه هم تو ماه نهم پروتین و مغزهای خام بخور و سر دست چپ بخواب تا بچه حسابی وزن بگیره استراحتم یادت نره
مامانِ گل آرا
پاسخ
سلام دوست جون. چشم بوس
تنها امیدم خدا
16 اسفند 94 17:24
سلام مامان نی نی کوچولو،ان شاالله ک نی نی تون سالم و صالح باشه عزیزم،اگه میشه برای منم دعا کن که این حس قشنگ شما رو ان شاالله تجربه کنم...ان شاالله
مامانِ گل آرا
پاسخ
سلام عزیزم. ممنونم. انشالله به زودیه زود حس می کنی.
مامان آینده
17 اسفند 94 9:12
سلام عزیزم اخ قربون وول خوردنش بشه خاله ان شاالله نی نی جون به سلامتی بیاد بغلت و این روزای اخررو رو به راحتی طی کنی عزیزم
مامانِ گل آرا
پاسخ
مرسی دوستم. توو همه ی دعاهام به یادتم
گیلدا
17 اسفند 94 18:33
خدارو شکر که خوبین و شمارش معکوستون شروع شده و به زودی گل دختری به دنیا میاد
مامانِ گل آرا
پاسخ
مرسی مهربون. بوس
biiitaaa
21 اسفند 94 16:54
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي