گل آرای مامان و باباگل آرای مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 7 روز سن داره

نی نی جونِ من

2 اسفند 94

1394/12/2 4:42
نویسنده : مامانِ گل آرا
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جون

 

خوبی دلبرکم؟

 

قسمت دوم عکس وسایلت رو تووی ادامه می ذارم. از مامانِ گیلدا ممنونم که بهم یاد داد چطور حجم عکسا رو کم کنم.

 

دوستت دارم

 

پی نوشت: تووی پست قبلی یه سری از عکسا تغییر کرد. دوست داشتین دوباره ببینین.

 

بریم عکس...

 

لباسها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینو مامان ناز وقتی رفته بود مشهد به نیت سلامتیه تو متبرک کرده. ان شالله وقتی بدنیا اومدی توو بیمارستان تنت می کنم. ان شاالله همیشه سلامت باشی مادر...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نی نی جونم این ست بیمارستانیته. در واقع اولین لباس رسمیه تو ناز دخترِ دلبرم. مبارکت باشه

 

 

کفش و پاپوش

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (7)

aylar
2 اسفند 94 19:42
سلام مامان و باباهای گل اگه میخواین یه تولد به یاد موندنی رو برای کوچولوهاتون برگزار کنید به کانال تلگرام @aylardesign سر بزنید و از کار های ما دیدن کنید و با ارائه نظرات و پیشنهاداتتون ما رو در بهتر شدن کارمون یاری کنید ایده برای سورپرایز کردن عشقتون در کانال @asheqaneeeh
گیلدا
2 اسفند 94 23:39
خواهش میکنم عزیزم وااااااای چه لباسای خوشملی مبارک فرشته کوچولومون باشه
مامانِ گل آرا
پاسخ
بوس بوس. بازم ممنونم.
مامان تازه کار
4 اسفند 94 0:29
خیلی قشنگن. آفرین چه کار خوبی کردی ست لباسای دخملی رو به رنگای مختلف گرفتی. تنوع میشه. من که چشمام غیر صورتی رنگ دیگه ای نمیدید. همه رو تو یه طیف خریدم
مامانِ گل آرا
پاسخ
ممنونم. منم همه رو صورتی دوست داشتم. مامانم نذاشت دختر باید صورتی باشه.
مامان آینده
4 اسفند 94 11:30
سلام عزیزم واااااااااااااااای دلم غش رفت ان شاالله نی نی جون به سلامتی بیاد و این لباسارو تو تنش ببینی و عشق کنی عزیزم ممنون که به یادمی و برام دعا میکنی گلم
مامانِ گل آرا
پاسخ
سلام. ان شالله به زودیه زود قسمت خودت می شه. مطمئنم.
مامانی
4 اسفند 94 16:42
وای خدا چقدر نازند نی نی خانم مبارکه انشالله مامان نی نی جون خیلی خوش سلیقه ای، مبارکت باشه عزیزم بیصبرانه منتظر اومدن نی نی هستم
مامانِ گل آرا
پاسخ
مرسی عزیز دلم. مرسی یه دنیا
مامان غزال
9 اسفند 94 20:09
خداى من چه لباسايى، آخه چطور تحمل كنيم تا ببينيمت تو اين رخت وبند و بساط
نازنین مامانی رادین
13 اسفند 94 19:11
مبارررررررکا باشه خیلی خوشگل و با سلیقه هست ایشالا همشونو با تنی سالم و لبی پرخنده در کنار شما و پدرش استفاده کنه
مامانِ گل آرا
پاسخ
مرسی عزیزم. خیلی لطف کردی. ممنونم از دعای خوبت