گل آرای مامان و باباگل آرای مامان و بابا، تا این لحظه: 8 سال و 7 روز سن داره

نی نی جونِ من

1 اسفند 94

1394/12/1 2:34
نویسنده : مامانِ گل آرا
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جون

 

خوبی دخملک؟

 

کم کم آماده می شیم واسه ورودت پرنسس خانوم.

 

جوجه جونم اتاقتو چیدم. خیلی ناز شده. دوستش دارم. هرکی هم اومد دید دوستش داشت. سه شنبه مهمون داشتیم واسه دیدن اتاق و وسایلت. بعد ظهر خاله و دختر خاله ی من به اضافه زن دایی ها و مامان ناز. خانومانه. شام هم خونواده بابا. یعنی عمه و عمو و مامان جون و باباجون. خیلی خسته شدم. درسته غذا از بیرون آوردیم. ولی از صبح کار کرده بوده بودم البته با مامان ناز طفلی. بعدشم دوسری مهمون واسه منِ ناتوان خیلی سخت بود. البته خدا رو شکر به خوبی گذشت. خیلی عکس انداختم. ولی حجمشون خیلی بالاست. نمیتونم بذارم تووی وبلاگت. فعلا تونستم همینا رو بذارم. یاد که بگیرم بقیه رو هم می ذارم.

 

جانِ دل؛ این هفته که بیاد می رم سونو گرافی و می تونم ببینمت.

 

چند هفته پیش چون یه دفه وزن اضافه کردم بابا بهم رژیم داد!!!! و من یک کیلو و نیم وزن کم کردم. که دکتر جون گفت خطرناکه. نباید کم کنم. هفته ی قبل که رفتم وزن اضافه نکردم که دکتر گفت اگه اضافه کنم بهتره ولی تن قشنگتو که از روی شکمم لمس کرد گفت خدا رو شکر تو خوبی.

 

دیگه اینکه راه رفتنم خیلی بهتر شده. درد پا و لگن و استخوان عانه رو همچنان دارم ولی مثل قبل آزار دهنده نیست می تونم باهاش کنار بیام. خدا رو شکر.

 

از 8 اسفند هم مرخصی میگیرم و تا آخر شهریور سال دیگه ان شالله سر کار نمی رم. توکل به خدا.

 

خلاصه اینکه خدا کنه تو سالم و سلامت و راحت به دنیا بیایی و دنیای منو بابا رو غرق وجود نازنینت کنی.

 

عشق منی تو هندونه ی شیرینِ 34 هفته ایه من

 

الان 2 و 35 دقیقه ی صبحه و توی ناز دختر تووی دلم مشغول بازی هستی. ووووووی عشق منی تو.

 

پی نوشت: مامانا شما چجوری حجم عکساتونو زیر 2 مگ میارین؟؟؟؟

 

بریم عکس... (عکس لباس و بقیه لوازمت بعد از کم کردن حجم عکسات.) بوس

نمای کلی اتاق

 

 

 

 

اسباب بازی ها

 

 

 

 

 

 

 بهداشتی ها

 

 

 

 

جینگولجات

 

 

پسندها (5)

نظرات (8)

نفیسه خانووم
1 اسفند 94 8:58
سلام مامان مهربون نی نی.ایشالا دخترتون همیشه سالم و سلامت و زیر سایه تون بزرگ شه.برای کاهش حجم عکس اپلیکیشن های مختلفی هست که میتونید از برنامه ی "بازار"بگیرید.از فتوشاپ هم میشه استفاده کرد .همین که یه عکسو با برنامه فتوشاپ باز و ذخیره کنید حجمش کم میشه.یه برنامه هم هست به اسم you cam make up که خودم هم از بازار گرفتم.با اینکه برای کاهش حجم تصاویر نیست ولی در این زمینه هم کاربرد داره و کیفیت عکس رو پایین نمیاره.......
مامانِ گل آرا
پاسخ
سلام دوست خوبم. ممنون از محبتت و راهنماییت.
مامان آینده
1 اسفند 94 13:21
سلام گلم خیلی خیلی مبارکه اتاق نی نی جون هم قشنگ شده ان شاالله به سلامتی به دنیا بیاد و صدای گرمش تو خونتون بپیچه تو این روزا که پیش خدا مقرب تری برا ماهم دعا کن گلم
مامانِ گل آرا
پاسخ
سلام عزیزم. ممنونم. عاطی باور نمیکنی هر روز دعا می کنم
گیلدا
1 اسفند 94 21:28
عزیزم وسایلات مبارک باشه فسقل خاله مامانی عکساتو تو paint باز کن بعد resize رو بزن سایز عکساتو اونجا تغییر بده
مامانِ گل آرا
پاسخ
وای یه دنیا ممنون که یادم دادی.
مامان بهی
2 اسفند 94 9:57
سلام مبارکش باشه وسایل و لباسای خوشگلش اخرش اسم دوست دخترما بهم نگفتی ان شاله دختر خوبی واستون باشه مثل باران من با باران تو شکمم که بود صحبت کردم که بچه ارومی باشه که به داداشش هم بتونم برسم خداراشکر به خرفم گوش داد و دختر خوبیه
مامانِ گل آرا
پاسخ
سلام.مرسی عزیزم. خصوصی گذاشتم واست. خدا رو شکر که دختر خوبی داری. بوس
مامان تازه کار
4 اسفند 94 0:25
مبااارک باشه. اتاق نی نی ها در همه حال قشنگ و شیرین و جذابه. به خصوص اینکه مامان باسلیقه هم داشته باشن و وسایلو خوشگل بچینن. ایشالا با دل خوش و به سلامتی استفاده بشن.
مامانِ گل آرا
پاسخ
قربونت برم. مرسی عزیزم.
مامانی
4 اسفند 94 16:48
مامان نی نی سلام مباااااااااااااااااااااارککککککککه ،انشالله به خیر و خوشی ازشون استفاده کنی خیلی اتاقش ناز و خوشگل شده من عاشق اون جینگولجات شدم، پسری من که از اینها نداره، دختره و نازش، نازشو حسابی بخر، از طرف من هم ببوسش، خیلی مراقب خودت باش
مامانِ گل آرا
پاسخ
سلام عزیزم. ش پسر تو یه مامان خوب مثل تو داره. می بوسمت
مامان غزال
9 اسفند 94 20:07
عزيز فرشته بساط عيش و نوشت مبارك، چشم انتظاريم، هم ما هم وسايل گوگوليت مامان قشتگه خسته نباشي از حمل آسمون رو شونه هات، البته كه هنوز اولشه ولى تا همين جا هم خدا قوت تا ميتونى استراحت كن و بخواب ايت توصيه رو جدى بگير يه زمانى ميرسى به اين حرفم
مامانِ گل آرا
پاسخ
باور کن به حرفت رسیدم. از همین الان خواب ندارم. وای به حال بعدش. ولی می ارزه. خیلی هم می ارزه.
سارا
11 اسفند 94 2:08
بغضم گرفته از خوشحالی
مامانِ گل آرا
پاسخ
ای جانم. بوس